SjuttondeApril

Igår spenderade jag kvällen hemma ensam framför tvn och kikade på Talang och Modern family. När jag satt där började det helt plötsligt "flimra" framför ögonen. Det är som små prickar eller att bilden börjar glittra precis ovanför ögat. Så det blir svårt för mig att koncentrera mig på det jag kollar på. Ganska så svårt att förklara, men jag läste en tidning och sen var jag tvungen att ha tidningen typ 3 cm framför ögon för att kunna se vad det stod. Det är fakitskt lite läskigt, men mest bara jobbigt. Sedan när flimret försvinner, så kommer huvudvärken.. Detta händer väl typ någon gång var 3-4 månad. Pappa hade det så också för några år sedan, så nu är det väl min tur antar jag.

Nu sitter jag nere i stugan och åker hem imorgon, då det blir släktkalas och sedan in till stan för att träffas Tidde som jag inte har träffat på år och dar, för lite bio :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0