NiondeApril

Återigen fredag, skönt!
Denna helg är inget direkt bestämt. Det enda som jag har bestämt att gå på är hälsomässan som är i Skövde i helgen. Det är mycket medium, alternativ medicin, aura-foto, kristaller, akupressur osv osv osv :) Detta är jag väldigt mycket intresserad av. För precis ett år sedan var jag där och spådde mig. Den första hade lite fel fel, sedan gick jag till en annan spådam och nu kan jag berätta att hon hade rätt! Hon sa att jag mest var lämpad för kontorsarbete och vart sitter jag nu? Hon sa att min kärlek skulle försvinna från mig, tja vad hände en månad senare..? Sedan sa hon att jag kommer att få tre barn om ca 6-7 år, så det ska bli intressant om det stämmer! Får se vad dem säger nu i helgen, spännande!

Idag fick jag en extern hårdisk av kära far med Michael Jackson "This is it" på. Den ska tydligen vara i limited edition och på denna hårdisk ska hela filmen This is it finnas på med massa bonusmaterial och det tackar man ju inte nej till :) Så den tänkte jag se på nu ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0