FjortondeApril

Helt underbart väder har det ju varit idag. Efter att ha suttit framför tvn en stund, drog jag med mig hundarna på en promenix igen. Härligt härligt! Elin var även här i eftermiddags och tjötade medans Susann gjorde naglarna här :)
Annars har det varit ganska så lugnt.

Just de, den 15-16 maj kl 17.00 kommer min dansgrupp att uppträda på Sageteatern i Tidaholm. Eller ja, ett tiotal grupper kommer att visa upp sina danser. Min & Esters grupp MTV-style kommer att uppträda, dock inte Showjazzen som jag också är med i.. Iallafall, De släpper biljetterna för dansuppvisningen på söndag, så jag har tänkt att fixa biljetter till alla som vill komma och kolla. Kostar 80 kr/biljett. Så ni får gärna höra av er om ni vill ha biljetter :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0