Where we are

Mina forna idoler har gett ut ett nytt album som har fått namnet "Where we are". Albumet har släppt nu på spotify och jag kan inte säga så mycket annat att det är ett ballad-album som alltid. De finns riktigt fina låtar med. Jag tycker att de gör många bra ballader. Det är väl deras stil på de senaste åren och jag tycker om det. Denna gång är det helt nya låtar de ger ut. Förr har de ofta haft covers med på albumen, men denna gång är det helt nya låtar.

Gave me the world to take it all away
All you left me was yesterday
And this space in my heart
Now it's slowly tearin’ me apart
I'm takin’ all that I learned from you
I'll make it something I’ll never do
I can't be who you are
You taught me how to break a heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0