TrettondeNovember

Haha, jaa ni... Detta är verkligen fredag den 13e! Igår skrev jag ju att vi skulle åka av rälsen med tåget, men så är ju inte fallet som tur är. Då skulle jag nog inte skriva just nu. Men iallafall, Vårat tåg skulle ha avgått från Skövde kl 18.47 och vi åkte från skövde kl 20.30. Ganska så nice. Det är nämligen så att en kontaktledning är helt av, så alla tåg står stilla. Iallafall så sa lokföraren att vi kunde åka från skövde... till Töreboda. WOHO, gud vad långt vi kom!
Så nu är vi i töreboda och i dagsläget så kan det ta upp till 2-3 timmar innan vi kommer härifrån. Vi skulle ha varit i sthlm vid 21. Härligt värre alltså. För mig gör inte detta så mkt, ska ändå inte göra något ikväll. Det är imorgon som shoppingen är och bara jag kommer til Sthlm så är jag nöjd :) Tur att man har datorn med sig också!


Update: nu ändra dom till en timme tills vi kan åka härifrån!

 


Kommentarer
Postat av: ElinAmanda

snögging! <3

2009-11-16 @ 16:45:38
URL: http://elinamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0