TjugoniondeNovember

Och så var helgen slut! Ligger här nu i sängen och kikat klart alla bloggar som jag läser dagligen. Det tar sin lilla tid. Huvudvärk har jag också, fick det först nu ikväll. Annars har jag bara varit trött hela dagen.
Jag och Tidde drog ju ut till Bogrens igår och hade det mycket trevligt. Det är alltid lika trevligt att träffa folk man inte har sett på länge :) Bogrens hade öppet ända till 03, så då var man i säng vid 04tiden. Mina fötter mådde inte så värst bra då..
Idag har man varit på julbord med släkten, mysmys. Tycker dock inte om julbord så mycket, inget som faller mig i smaken. Vi var på Wrågården som ligger utanför Falköping och där har de en älgpark. Så Emma och Daniel var väldigt uppspelta över att få se en "moose" :) Så det kom en älg fram till oss vid stängslet, så jag klappa den på mulen och tog tag i horna lite grann :) Helt plötsligt så kom det en annan älg och började stångas med den andra älgen. De ville tydligen visa upp en liten show för oss!

Nu ikväll har vi bara slöat, ätit glass och kikat på när Zlatan gjorde mål för Barcelona :) Det gillas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0