TjugondeNovember

Idag har jag varit fruktansvärt trött! Och självklart får jag skylla mig själv när jag var och såg premiären av New Moon :)
Filmen var verkligen super! Klart att de hade tagit bort vissa småsaker, men i helheten så tycker jag att de fick med det mesta. Usch, det grep tag i mig i början av filmen.
Hej flashbacks...
Jaja, ska bli kul att få se den igen på söndag!
Jag hoppa i säng kl 03 inatt och gick upp 07, så jag kan inte ha sett pigg ut på jobbet. Jag slumra till och med till på lunchen hemma, då är man trött.

Iallafall, nu är jag och bror min i Skultorp hos våra kusiner Kasper och Vilma och ska kika på Idol strax. Vi har käkat kinamat och haft det allmänt mys.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0