TjugoförstaNovember

Idag fick jag sova riktigt länge, men när jag vaknade upp så var jag fortfarande trött. Och det är jag typ fortfarande, hm.  Iallafall så tog jag det rätt lugnt för sedan skulle jag på teater på Grease. Sedan ringde Åsa och sa att vi skulle fika en timme innan. Då blev det fart på mig, fick stressa som bara den.. Det gjorde inte saken bättre när bror min låg och sov och inte hörde på vad jag sa.. Men jag kom iallafall in i tid och jag kunde verkligen inte sluta stressa och slappna av, typiskt mig.
Teatern var mycket bra faktiskt! Han som spelade Danny Zuko har tydligen varit min barndomskompis, lite kul. Kände dock inte igen honom. Men Grease var nog den bästa jag sett på Skövde Stadsteater. Nu är jag hemma igen och försöker hitta någon film jag kan kika på. Jag blev ganska så sugen på att se filmen Grease nu istället, men jag hittar den inte :/ Får kika på något annat. Eller så tar jag mig ett bad. Kan iofs göra både och denna kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0