TjugofemteNovember

Idag var jag återigen på jobbet och mådde mycket bättre. Jag kände mig inte lika trött och svag, smärtan i ryggen hade dämpat sig, dock kan jag fortfarande inte lyfta armen så mycket. Det var inte lätt att sätta upp håret i en tofs kan jag säga.. Hörde att flera på jobbet hade känt sig mer svaga och febriga. Usch för svinsprutan!
Det har varit lugnt idag förövrigt. Efter jobbet blev det bankmöte som tog ett x antal timmar och nu ikväll har man bara slappat framför tvn.
Jag börjar känna ett ganska så starkt shoppingsug just nu... Har faktiskt inte shoppat på en tag nu. Men snart kommer lönen in och då ska jag nog ta mig en tripp in till stan och kika :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0