TjugoåttondeNovember

Det blev inget inlägg igår. Jag kom hem strax efter 02 inatt efter en supermys kväll med Malin och Jossan :) Vi hade jättetrevligt och pratade minnen och skvaller. Flickorna är precis desamma som de alltid har varit och dem är supergoa. Vi får se till så det inte tar ett helt år till tills vi ses igen, vilket det gjorde förra gången.
Tack för kvällen flickor!

Idag har vi hämtat Emma och hennes pojkvän Daniel :) Emma var ju vår utbytesstudent från Australien och nu pluggar hon i Malmö i ett halv år. Så nu har pojkvännen kommit till Europa för att hälsa på :) Mycket trevligt! Så vi har varit på stan och fikat. Nu ikväll ska vi ut och äta gott. Sedan pratade jag med Tidde nyss, så jag stannar kvar i stan, så ska vi ha det lite mys :)

Nu mitt i allt, så har jag blivit extremt nedstämd.. Jag vet inte ännu om det är så. Jag har tidigare inte velat inse det, så jag har inte tänkt på det så mycket. Om någon timme får jag reda på om det är så eller inte. Jag vet inte om jag är redo för detta. Man har ju levt i ovishet en lång tid och gått och undrat som det är något nytt som skett.
Jag vet att jag skriver i gåtor just nu, men någon av er kanske förstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0