SjuttondeNovember

Idag har det varit oehört lugnt, både på jobbet och hemma. Har inte gjort alls mycket idag... Hade tänkt att åka och träna, men jag kände att jag bara inte orkade. Jag har börjat tappa lusten för att träna, tror att det beror på att man går på samma pass på friskis och svettis. Jag vill börja dansa igen på Dansverkstán i Tidaholm. En sjukt bra dansskola! Jag har ju dansat showjazz och streetfunk där förut i flera år, men jag slutade pga plugget.. Men nu känner jag att jag vill börja igen. Får göra det till nästa termin i januari. Då vill jag nog köra showjazz och prova på MTV-style :)
Det känns som om inte friskis och svettis ger så mkt. Det är för slappt..





Kommentarer
Postat av: Anonym

jäklar vilken snygg blogg !

2009-11-17 @ 21:54:11
URL: http://maddestenberg.blogg.se/
Postat av: ElinAmanda

börja show tillsammans? (a) <3

2009-11-18 @ 07:34:54
URL: http://elinamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0