SjätteNovember

Äntligen fredag!
Vad har då hänt i veckan.. jag har jobbat som vanligt. För de som inte vet, så jobbar jag ju nu på Borgunda Såg och man kan väl säga att jag sitter i reception/informationen. Jag sitter mitt i smeten där jag har uppsikt över alla kunder och anställda inne i butiken och kontoren. Sedan kan man säga att jag är assistent åt en kille som håller på mycket med reklam, it osv osv. Jag svarar även i telefon, så ring gärna 0500-445480, så ska jag förhoppningsvis svara om nu ingen annan hinner före mig :)
Vad som hade hänt i veckan var det ja.. Sedan har jag och Matilda varit i Jönköping och kollat på Thriller Live som är en hyllning till Michael Jackson & Jackson 5. Kan inte säga så mycket mer än att det var super! De hade fått med alla steg från varje video, alla MJ-läten, -moves osv osv. Denna hyllning spelas normalt i London, men nu är de ute på turné. Sedan har det inte hänt så mycket mer i veckan. Idag var det ju idol och Rabih åkte äntligen ut! Det var allt på tiden att den lilla charmknutten åkte. Det enda han kunde var att waila och han lät precis likadant varje gång. Det enda han kunde lyckas med var när han sjöng ballader. Han är ingen Idol. En idol måste kunna variera sig och kunna sjunga flera olika genrer, vilket t.ex. Erik kan. Så lyssna nu på juryn och även på mig, för vi har rätt ;)
Själv har jag ingen favorit precis. Tycker att de förra säsongerna har varit en aning bättre än i år. Men favoriterna i år är iallafall Erik och Reza.
Jaja, nog om Idol och mina förklaringar till varför jag har rätt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0