SextondeNovember

Min dag började inte så bra. Detta är typ det värsta som kan hända mig på morgonen. Jag försov mig. Med en hel timme!! Skulle ha gått upp kl 06.30, men jag vaknade av att mor min väckte mig kl 07.30 och jag börjar jobba kl 08.00. Kuuul... Det var bara att stressa och börja springa runt i huset. Det blev ju inte bättre när jag kom ner till jobbet, jag var fortfarande stressad även om jag inte behövde det. Kan liksom inte slappna av.
Jag måste ha stängt av alarmet i sömnen eller något, för jag har inget minne alls att jag hörde alarmet.
Jaja, så kan det gå.
Annars har jag tagit det lugnt, hämtat ett stoooort paket från HM :)
Måste nog ta en shopping-pause snart... ehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0