NiondeNovember

Då var den den mest tråkiga dagen i veckan avklarad. Har jobbat och varit otroligt trött hela dagen. Ändå kunde jag inte sova när jag kom hem. typiskt... Sedan var det ju handboll idag också. Tvekade att hänga med, hade gärna bara suttit framför tvn och kikat på vänner och ullared :) Men icke, jag åkte med till handbollen för att se IFK Skövde - Lugi. Herregud, vilken dålig match. Typ målöst. I halvlek stod det 12-11 eller något liknande till IFK. Dock var det väldigt jämt hela vägen, men båda lagen slarva något otroligt mycket. Sista minuten av matchen blev en rysare och avslutades med ett staff och IFK lyckades göra 22-22. Bättre än förlust iaf!

Jaja, nu ska jag väl försöka släcka en aning tidigare än igår, kanske därför jag var trött idag. Imorgon blir det mer jobb och sedan blir det Step med Matilda :)

Nattinatti på er som läser min blogg!
Ni får förresten skriva vilka ni är, skulle vara kul att veta vilka som läser min otroliga intressanta blogg...

Kommentarer
Postat av: matilda

Hej jag heter Matilda, jag vet inte om du minns mig?

Vi brukar dansa ihop när vi går ut ibland?

Har du kommit på vem jag är än?

Nehee, Matilda heter jag iallafall.

2009-11-10 @ 02:44:35
URL: http://tiidde.blogg.se/
Postat av: ElinAmanda

jag antar att du vet att jag läser den baby ;) <3

2009-11-10 @ 07:36:03
URL: http://elinamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0