MJ

Idag fick jag denna bok som beskriver om en legends liv, musik och kärlek.
En hyllning till Kungen av pop. En väldigt fin bok.
Det är sorgligt egentligen hur media och press kunde förvränga och förlöjliga hans liv. Det står en citat av MJ då han ska ha sagt "Jag tror att jag är en av de ensammaste människorna i världen" och det förvånar mig inte alls att han sa så. Man får läsa om att han aldrig fick vara barn och att han förlorade sin barndom. Han ska även ha sagt att han kunde gråta när han såg de andra barnen leka på andra sidan gatan, när han själv fick åka och jobba när han var liten. Han blev ju känd redan vid 6-7 års ålder. Inte undra på varför han blev ett barn i vuxen ålder.

aja, jag kan sitta och skriva hela natten om Michael om det var så.. får ta det i något annat inlägg.
Här har ni iallafall några urdrag från boken:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0