Minnen vaknar till liv

Jag halvkikade lite på förkväll i eftermiddags och läste mina tidningar samtidigt. Helt plötsligt får jag höra att någon säger att Westlife snart ska sitta i soffan och prata om sitt nya album. WHAT? Och så får jag se de fyra grabbarna sitta där och mååånga minnen vaknar till liv! Jag har som sagt varit och är ett stort fan av Westlife. Jag har sett dem 2 gånger innan i Gbg och Sthlm. Jag sitter där och skrattar för mig själv. Jag kommer ihåg att vi inte tyckte om Mark, men gud vad snygg han har blivit. Nicky låter precis likadant och jag är fortfarande förälskad i hans hesa röst.
Ojojoj... Jag slutade lyssna på Westlife för några år sedan, men nu kanske man ska börja lyssna på dem igen.
Och just det! Carin Da silva eller någon säger att de hoppas på att dem kommer tillbaka till Svergie snart och hälsar på. Då säger dem att de redan kommer hit nästa vecka och ska uppträda på Idol.
............JAG SKA FÅ SE WESTLIFE FÖR TREDJE GÅNGEN! Haha, jag skickade iväg ett sms direkt till Elin och berättade om denna underbara nyhet. Jag och Elin ska ju nämligen ner till Gbg nästa fredag på Idol :)
Käre nån, för några år sedan, typ när jag var 13-14, så kretsade ju mitt liv runt Westlife. Jag tror att jag alltid kommer att förbli ett stort fan av Westlife!

Bilder från Sthlm då vi såg Westlife i Globen 2005:
Gud, vad man har förändrats sen dess...

Tre förväntnasfulla flickor!

Vi sprejade Irlands flagga i håret ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0