FjortondeNovember, Shopping i Sthlm

Igår minsann blev det shopping! Började med att jag försov mig och det gjorde päronen med tydligen. Vi skulle äta frukost kl 09 men vi vaknade kl 09.. Jag skulle ju sätta mig framför datorn och försöka få tag på några Jimmy Choo kläder som släpptes då kl 10. Så det blev en snabb frukost för mig. Jag ville inte ställa mig i kö till HM och armbåga mig fram till plaggen, så jag försökte via webbshoppen istället. Men det gick ju åt skogen.. Det gick inte att komma in på hemsidan. Men sedan fick jag en idé (pling!), jag ringer till HM kundservice och köper därifrån istället! Jag kommer fram efter 10 min och någon minut sedan är en jumpsuit och ett par skor mina från "Jimmy Choo for HM". Nice! När det var avklarat, så begav vi oss mot affärerna. Jag begav mig genast till HM för att se om det fanns något kvar och självklart fanns det massor kvar, fast mest i stora storlekar. Jag hittade lite annat från HMs egna märke och ett linne från Jimmy Choo-kollektionen. Sedan sprang jag vidare till massa andra butiker. Mina armar kunde knappast bära mer efter några timmar. Jag höll på att dööö samt mina fötter, ajaj!
Det var lite kul att se halva stockholm gå runt med lila Jimmy Choo-kassar från HM :P Helt sjukt hur mycket folk det var. Insane!
Vid 18tiden så satte vi oss på väg hem igen till Skövde och denna gång gick turen faktiskt på 2 timmar och inte 6 timmar :)

Bilder på vad jag köpte kommer i nästa inlägg.

Jag inne på HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0