FemteNovember

Ny bloggdesign = ny bloggstart?

Det är precis vad jag hade tänkt. Bloggen har ju inte varit så värst munter på det senaste nu, så jag tänkte att det skulle bli ändring på detta nu :)
Skriva om dagarna, tankar, kanske ska bli så seriös så jag börjar med "dagens outfit"! Vilket jag inte tror kommer att hålla så länge. men men, som sagt, nu ska det bli lite mer att läsa om iallafall :)
Vad har hänt det senaste... Jag har nyss fyllt 19, fått jobb hos pappa (surprise?), färgat håret en nyans mörkare, blivit ett MJ-freak?, och säkert lite mer :)

Jag får även tacka mina älskade Elin som gjort denna bloggdesign! <3



Kommentarer
Postat av: ElinAmanda

varsegod gumms, hoppas du är nöjd och att du kommer skriva häcken av dig nu ;) <3

2009-11-06 @ 10:24:42
URL: http://elinamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0