ElfteNovember

Tänkte visa upp ett par skor som jag avgudar. Lite passande såhär nu när HM har ett samarbete med detta märke som släpps nu på lördag. För er som inte har hängt med i modesvängarna, så är det Jimmy Choo som släpper olika kollektioner där.
Skorna som visas på bild är alltså då ett par Jimmy Choo! :) Älskar dem verkligen, dock har jag inte hittat något bra tillfälle att använda dem ännu. De har en relativt hög klack och ingen platå alls, vilket inte passar så bra för en utekväll precis. Men så småningom ska jag hitta något tillfälle då jag kan bära dessa Jimmy Choo!

Hehe, lite kul att mina tår på ena foten knappt syns :P






Kommentarer
Postat av: faster Åsa

2009-11-12 @ 20:39:11
URL: http:// nice in Nice eller jag menar Rom
Postat av: faster Åsa

skrev på fel ställe sa Vilma men det gör väl inget...

2009-11-12 @ 20:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0