ÅttondeNovember

Denna söndag har man bara tagit det lugnt. Varit uppe och farmor och farfar för att fira farsdag, tradition kan man säga :) Skönt att inte göra något vissa dagar, som söndagar. De är till för att bara ta det lugnt på. Speciellt om man var ute dagen innan, vilket man var denna lördag. Jag och tidde bestämde oss tillslut att släppa loss och hoppa i klackarna och dra ut.
Alltid lika kul när man är med Tidde :)
Idag har jag pysslat lite också! Jag köpte nämligen en vit tyghandske när jag och tidde var på Thiller Live som jag satte lite glitter på. Ni förstår nog varför...

Resultatet på min inte så jättelyckade handske:

Men men, bara den fick lite glitter på, så är jag nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0