ArtondeNovember

Var supertrött när jag vaknade, åkte till jobbet och typ längtade tills jag skulle få komma hem. När jag väl kom hem, så gick jag raka vägen till soffan och slog på tvn. Jag satt där i ca 10 minuter och sen ringer min mobil. Det är matilda! "Hej Jessie, du ska med till Lager 157!" . . . . . . ska jag? Okej, jag hänger med.
Ingen vila för mig inte! Men det gjorde självklart inte något eftersom det bara är kul att få prata ut med Tidde :) När vi var på väg ner så regnade det som bara den, inte kul. Jag har bestämt att jag har shoppingförbud ett tag framöver och jag lovade mig själv att jag absolut inte skulle köpa något där. Jag behövde inte lova någonting. Jag hittade inget alls. Vi var klara på 20 min. Men men som sagt, alltid kul att få vara med Tidde lilla :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0