TolfteMaj

Idag har det varit en vanlig dag. Skola och sedan hem och sova bort hela eftermiddagen. Men denna eftermiddag var jag extra trött. Varför?
Jo, igår trodde jag att det skulle bli en vanlig måndag, men icke. Jag och Matilda fick för oss att dra till Gbg. och göra vad?
Jo, gå på Beyoncés konsert i Scandinavium! Vi drog till turistbyrån och köpte biljetter. Fanns några få kvar och vi fick riktigt bra platser för att köpa dem på samma dag som konserten var! Och jag kan inte säga mycket mer att Beyoncé var helt otrolig! That girl can dance!
Grym show, helt enkelt.

Bilder från konserten:


















Kommentarer
Postat av: JOSEPHINE

LYCKA TILL :D

2009-05-12 @ 22:15:20
URL: http://juicyphine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0