Opera till Moskva

Ja, Melodifestivals-freak som jag är, så satt jag bänkad framför tvn denna kväll. Den melodi jag hade velat skicka till Moskva var helt klart Alcazar! De är kända i Europa (hörde dem på radion i Italien senast) och man dras lätt med i låten! Och jag tackar gudarna att inte Uggla gick vidare! Det var jobbigt ett tag i slutet. Kunde knappt kolla och hade en slags nervös känsla i hela kroppen! Tack och lov, säger jag bara. Så... Malena Ernman - La Voix. Den låten är inte fy skam, faktiskt. Jag tror att den kan gå bra i Moskva. Lite annorlunda så där. Har inte så mycket att säga om vinnaren, är bara otroligt glad att Sverige inte skickade Uggla, även om det var väldigt nära...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0