TolfteJanuari

12 Januari.
Detta datum har jag fruktat väldigt länge. Har bara velat stoppa tiden och inte låta det bli den 12 januari.
Men tyvärr går inte det, idag är det den 12:e och idag åkte han.
Idag åkte han ifrån Skövde och lämnade över sig till de dumma militärerna och är där tills ibörjan av december. Hur ska jag klara mig? Inget kommer bli som den tid vi har haft med varann under 2008. Jag har inte möjligheter att få träffa honom när jag vill och när jag väl får träffa honom, måste han åka tillbaka illa kvickt. Jag tror att den fösta perioden nu, kommer att vara den värsta. Sedan vänjer man sig, antar jag. Men just nu, känns det så otroligt jobbigt.
Jag har planerat massor detta året. När jag väl får det förbannade körkortet, ska jag hämta David så fort han blir ledig. sedan när han ska gå högvakt vid slottet, så ska jag sitta utanför den dumma ringen och bara kolla på honom.
Jag får inte bara tycka synd om mig själv hela tiden heller. David kommer att ha det tufft nu det första med allt nytt. Jag ska stötta honom så mycket som jag bara kan.
Saknaden efter David är och kommer bli enormt stor.


Jag älskar dig David <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kommer gå bra kram Åsa

2009-01-12 @ 21:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0