NittondeJanuari

Nu har det gått över en vecka sedan han åkte ifrån tågstationen i Skövde. De första dagarna som nu har varit, har varit otroligt jobbiga. Men nu börjar jag se detta på ett annat sätt. Jag sitter inte hemma med uppsvullna ögon. Det är mer en glad känsla nu som jag har. Detta är då p.g.a att det är 4 dagar kvar tills jag får träffa honom. Längtan är stor!
Ursäkta om nästan varje inlägg handlar om pojken jag håller kär, men det är inte så lätt att inte skriva om honom och allt som hänt.
Men iallafall, om vi ska ändra ämne lite kanske..
Jag var i Sthlm nu i helgen och shoppade lite smått och gott. Såg bl.a Alex Schulman som satt och gullade med.. sin flickvän, måste det ha varit. På tal om schulmans ex - Katrin Zytomierska. Jag måste bara häva ur mig att jag tycker hon är pinsam och patetisk så som hon beter sig i sin blogg. Att hon är 31 år är ju pinsamt. Väx upp kvinna!

Nu har vårterminen börjat i skolan och det innebär att jag har fått ett bättre och slappare schema, vilket man är väldigt glad för! Imorgon har jag naturlabb och sedan projektarbete, så det lär bli någorlunda slappt. Efter skolan så ska jag till tandläkaren, mindre kul. Dem är bara dumma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0