FemtondeJanuari

Ett samtal. Ett efterlängtat samtal som knäckte mig totalt.
Det har gått 4 dagar och det känns som det var en evighet sedan jag såg honom eller ens hörde hans röst.
Kommer det alltid att kännas så här?
Jag känner en otrolig lättnad nu efter samtalet. Jag frågade massor och fick veta att allt var bra. Nu vet jag lite hur allt ligger till och vad de gör om dagarna. Han lovade till 99% att han skulle komma hem nästa fredag. Här har ni någon som längtar något otroligt. 8 dagar kvar..
Från att fått höra hans röst precis varje dag till att kanske få 1 sms/dag är en otrolig förändring för mig.
Snälla, ta mig tillbaka till 2008! Vill inte ha 2009. Vill inte...



Forgive me my weakness, but without you It's hard to survive.

Kommentarer
Postat av: elinamanda

sv; haha, det får du göra! iaf till oktober, då får du hålla koll på mig ;) haha! <3

2009-01-19 @ 21:33:59
URL: http://elinamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0