AndraJanuari

...Och så var vi inne på år 2009!
Detta år började mycket bra, då man fick sin nyårskyss av den man älskar mest av allt!
Innan det blev 2009, så var jag och David hemma hos Jonte och lagade god mat. Vi var lite skeptiska innan vi högg in, eftersom det var jag och Tidde som hade gjort maten...Men, det var faktiskt inte så dåligt, lite starkt bara ;)  Någon slags Thaicurrygryta med kyckling i. Bättre än vad vi hade förväntat oss!
Jag och David kunde dock inte vara där så länge, utan vi tog bussen till Skultorp där vi skulle festa in det nya året. Mycket trevligt var det, vill jag säga!
Tiden går verkligen fort. Det var ett år sedan jag och David träffades för första gången, så.. då borde ju 2009 också gå relativt fort? Det ska gå bra. Det ska ju inte vara några större problem. Det är vad jag försöker intala mig själv iallafall.
Ja... om vi inte ska gå så långt fram i tiden, så ska jag och David klippa oss imorgon eller idag, 2/1. Det behövs på båda oss två!
Sedan på lördagen så fyller sötMatilda hela 19 år! Massa grattis till dig i förskott!
På kvällen blir det självklart utgång!
Så långt ska vi bara blicka framåt nu, inte längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0