NittondeFebruari

Igår hela dagen kände jag mig otroligt hängig och kände mig väldig tjock i halsen . När jag kom hem efter skolan, så visade det sig att jag hade feber.. Idag när jag vaknade så hade febern hållt i sig under natten, så ingen skola för mig denna torsdag. Det positiva är att febern har gått ner nu under dagen, så nu är det bara halsen som är jobbig.
Jag har med andra ord inte gjort så väldans mycket idag. Suttit framför tvn osv. Sedan tänkte jag att jag kunde visa vad som blev inhandlat i Italien :)
Det blev 3 klänningar och ett par skor!


Klänning från det italienska märket Save the Queen!


Klänning från det Italienska märket Mauro Grifoni


Klänning från det italienska märket Save the Queen!

På samtliga bilder ser ni skorna som är från Dolce&Gabbana.

Kommentarer
Postat av: tiidde

fina klänningar :D

2009-02-19 @ 22:46:04
URL: http://tiidde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0