FjärdeFebruari

Åh nej.. inte snö igen. Hade nästan hoppats på att slippa snön nu och få en tidig vår istället,
men icke.
Jag kommer ju dock inte ifrån snöovädret med tanke på att jag drar till Alperna i Italien på lördag. Fast skidåkning tackar man ju inte nej till! Det kommer nog att bli kul, även om jag missar en hel helg med min David. Vi kommer att åka på fredagen upp till Skavsta och sova där p.g.a att flyget går tidigt på morgonen. Så på fredagen i tåget på väg upp, så kommer jag och David åka förbi varann med tågen. Typiskt... Han kommer hem till Skövde och jag åker därifrån, typ samtidigt med någon halvtimme emellan. Det är bara att gilla läget!

Nej, nu ska jag kolla på Lipstick Jungle. Mycket bra serie vill jag säga! Matilda börjar nog smitta av sig med sitt serietittande till mig. Det är nog bara en tidsfråga innan jag kollar på lika många tv-serier som sötMatilda gör om dagarna ;)


Livigno, Italien


Lipstick Jungle

Kommentarer
Postat av: tidde

Hiihih serier är bra :D

2009-02-05 @ 10:03:46
URL: http://tiidde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0