AndraFebruari (L)

Idag är det en speciell dag.
Idag firar jag och min pojk David 1 år!
Helt sjukt hur tiden kan gå så snabbt. Känns som om det var nyår 07/08 för inte alls länge sedan då vi träffades för första gången :) Det har varit ett underbart år helt enkelt! Det bästa någonsin.
Eftersom David inte är hemma på vardagarna, så fick vi fira våran 1årsdag nu i helgen istället. Vi gick till Riviera och åt. När vi kom dit, så stod det rosor och en flaska champagne på bordet plus att allt redan var betalt. En överraskning för både mig och David. Får tacka mina päron för denna överraskning! Efter en mysig måltid, så begav vi oss till bion och såg Benjamin Button. Den var väldigt bra, kanske lite seg ibland, men sevärd. En mycket mysig helg med min David som jag älskar över allt annat! (L)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmmmm , vilka snälla föräldrar du måste ha!!

2009-02-03 @ 13:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0