TrettioförstaDecember

Nu är vi inne på det sista dygnet på 2009!
Nyår för mig kommer att bli lugnt. Jag ska vara nykter. Jag har inte alls känt för nyår iår.. vet inte varför, men det känns onödigt och lite jobbigt att fira. Tycker lika gärna att det funkar utmärkt med att ha myskväll hemma med film osv. Men jag och Matilda ska kika in på ett ställe och sedan får vi se hur det är. Båda ska iallafall vara nyktra :)
Vi ska satsa helhjärtat på att festa järnet på lördag istället. Dock ska det bli intressant och se om det är något folk ute.. :P Vi ska i vilket fall fira Matilda efter tolvslaget, eftersom Matilda sötnos fyller 20 år den 3:e :) Ska bli sjukt kul! Och jag har lite presenter till Tidde lilla som jag hoppas att hon kommer att uppskatta :D

Nu hade jag tänkt att gå igenom alla bilder och skriva lite om resan. Kommer bara att lägga in ett fåtal bilder här på bloggen och sedan lägger jag in resten av bilderna på facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0