TredjeDecember

Idag har det varit lite, tja.. tomt på jobbet. Typ alla är på utbildning, så det var jag och tre stycken till som hade hand om alla kunder och tfnsamtal. Det gick bra ändå. Typ hela morgonen gick åt till en kaffemaskin som inte fungerade pga att det inte kom något vatten. Liksom denna kaffemaskin måste fungera, för ungefär varje kund blir erbjuden kaffe när de kommer in av farfar :) Men det fixade sig sen.
Annars har det varit lugnt idag, fått göra lite ärenden osv. Har tänkt lite extra vad jag ska ha med mig imorgon och vilken väska jag ska ha med mig till Gbg. Vilka problem man kan ha...
Det är ju som sagt Idol med min älskade kusin Elin imorgon och vi stannar över i Gbg hos min andra kusin Jimmy och hans flickvän :) På lördagen blir det massa shopping, det gillas!


Kommentarer
Postat av: ElinAmanda

me lajk! :D

2009-12-04 @ 07:31:35
URL: http://elinamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0