SjundeDecember

Lugn dag idag, har dock varit mycket trött. Men det var väl ingen nyhet. Jag bestämde mig för att dra in till stan direkt efter jobbet. Jag gick till skomakaren, bytte en tröja, köpte lite smink på m.u.s, köpte nya hårprodukter och köpte en ny lock-gel som jag ska prova. Exotic Erotic som jag har använt från Sebastian och slutat att tillverkas, så nu måste jag hitta en ny produkt. Men ingen är lika bra som exotic :( Bara att leta vidare eller att hoppas att denna produkten som jag köpte idag är bättre. Sedan köpte jag presenter, tanka bilen osv.
Jag köpte dessutom nytt badskum. Jag köpte ju badskum från Lush i Gbg i helgen, men jag vet inte om jag gjorde fel för det blev inte alls mycket skum. Jag vill ju ha massa skum så man nästan inte syns i badkaret! :)

Jag som gör fel eller så är det bara dåligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0