SjätteDecember

Denna söndag har man bara tagit det lugnt här hemma och inte gjort något allt. Vilket var mycket skönt efter två dagar i Gbg. Zappat framför tvn, kikat på film osv. En ganska så vanlig söndag med andra ord.

Tänkte visa er vad jag inhandlade i Göteborg igår :)

Superskön kimono - Sonia Rykiel for H&M

Tröja - H&M Trend

Tröja - H&M Trend

Skärp - Jimmy Choo for H&M

Skor - Zara

Duschgelé och bubbelbitar - Lush

Sedan köpte jag en "sak" som jag fick signerad av en person som jag inte får skriva vem det är. Det får ni veta efter julafton :) Blev även fotograferad med personen, men det visas om några veckor.

 

Det blev mycket kändisar denna helgen :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0