Packa!

Idag har det varit fullt fart med packningen..

- ska jag ha den här klänningen eller den här?
- äh, jag tar med mig denna så får jag se, jag kanske kommer vilja ha den
- Dessa skor passar säkert till något..
- Har jag glömt något nu då...
- JUST DET!
- osvosvosvosvosv

 

Vi åker ju imorgonkväll och sedan på tisdagmorgon bär det av till värmen!
Man får ju hoppas att alla flygplan och flygplatser är öppna och är i tid i detta oväder.

Nu kommer jag väl inte att blogga mer innan vi åker. Jag kommer säkert inte hinna det. Och jag kommer säkert inte hinna med att blogga från USA heller. Det får helt enkelt bli när jag kommer tillbaka :)


Kommentarer
Postat av: ElinAmanda

ha det bäst nudå :)<3

2009-12-20 @ 22:50:53
URL: http://elinamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0