Jul på andra sidan jordklotet!

Som ni vet, så firade vi jul i karibien detta år. Vi hade alltså inte köpt några julklappar, bara någon enstaka till någon i falmiljen, men inte mer. Vi firade julen utan massa kyla och snö. Vilket var underbart!
Jag och den närmaste släkten på pappas sida åkte över till Miami där vi hade en heldag som bestod av shopping, shopping och åter shopping. Jag kan säga att jag hade sjukt ont i fötterna efteråt. Jag skippade till och med lunch med de andra för att jag skulle hinna med allt. Vi var på Aventura Mall och det är ju sjukt stort! Jag storshoppade på Forever21, Urban Outfitters, Victoria Secrets, Sephora. Sedan hann jag inte med så mycket mer, men jag är nöjd med inköpen :) Efter det åt vi på Outback och sedan bums i säng. Nästa dag begav vi oss till Navigator of the Seas som vårt fartyg hette. Där gjorde vi väl lite av vartannat. Hade en liten guidning för de av släkten som inte har åkt med detta kryssningsbolag förut. Varje kväll äter vi ju på den stora restaurangen där man har egna servitörer och samma bord varje gång. Dagen efter var det till havs hela dagen. Vet inte ritkigt vad vi gjorde, hängde vid pooldäck och åt glass eller något :) Då var det även Formel Dinner på kvällen och då har man på det finaste man har. Nästa dag var det Cozumel, Mexico som stod på listan. Vi begav oss först till en fin strand och det var superfint väder, så jag låg och pressade så mycket jag kunde. Detta var den dagen vi hade mest sol, de andra dagarna var lite molniga osv. Efter stranden, så åkte vi till en restaurang som vi alltid äter på när vi kommer dit. Det är ett ganska så crazy ställe.. Sedan åter på båten blev det pooldäck en stund och sedan middag igen. Dagen efter det var det ute till havs och på väg tillbaka till Miami. Då hade vi riktigt dåligt väder. Det blåste och var molnigt. Då var det inte så varmt faktiskt. Typ kanske 20 grader. Då blev det alltså ingen solning alls... Sedan dagen efter det, så var det flygplatsen som gällde och hem till kalla Sverige.

SÅ!
Där har ni lite av vad vi gjorde.
Inte så detaljerat skrivet, men bilderna får tala för sig själva :)

Miami Beach

Aventura Mall

Klänning & Armband - Forever21

Hittade min VitaminWater!

Kusinerna Filippa & Vilma i likadan outfit

Kvällens outfit

Pooldäck

Formel Dinner

Finklädda flickor!

Cozumel

Flickor med flätor i håret

Klänning - Ida Sjöstedt

Royal Promenade

Klänning - Ida Sjöstedt

Nu fick ni några bilder också. Dock kommer det finnas väääldigt mycket mer bilder på min facebook.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0