FörstaDecember

Idag har det varit lugnt och när jag kom hem så ville jag bara lägga mig i soffan och kika på tv. Efter någon halvtimme ringer Tidde och vill komma över och ha myskväll. Då far jag upp ur soffan och gick raka vägen till mitt rum som såg ut som ett bombnedslag. Ligger bara massa skit här och skräpar, men ändå vill jag inte slänga så mycket, för mycket är minnen och saker som man gjort själv när man gick på lågstadiet osv. Aja, får fortsätta på rummet någon dag framöver. Det blev ju långt ifrån klart innan Tidde kom hit :) Vi lagade mat och sedan nörda vi lite framför datorn och sedan satte vi på Paranormal Activity. Den ska ju tydligen vara superläskig, men det var inte alls så läskig. Vi diskuterade mycket om den var äkta eller fake, men ju längre man kom in i filmen, så blev det bara mer och mer overkligt. Alltså ej äkta. Men lite kul var det att se den eftersom den är inspelad på det sättet att det ser ut som vilka som helt kan ha filmat. Filmen är ju som sagt en budgetfilm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0