FemtondeDecember

Idag har det varit mycket att göra på jobbet, har fått åka runt på olika ärenden osv. Mycket skönt, då går tiden fortare. Jag har varit sjukt trött idag också, kunde inte somna inatt...
Direkt efter jobbet åkte jag in till stan för att träffa Tidde :) men innan så tvättade jag bilen, för man kunde knappt se registreringsskylten i bak. Nu glänser bilen mycket fint!
Sedan träffade jag Tidde och vi kikade lite efter julklappar åt Tidde, men det inte så värst bra. Skönt att man slipper tänka på julklappar detta år. Vi skippar ju det iår eftersom vi åker utomlands :) Blir massa shopping där istället.

Efter stan åkte vi hem till mig för att se på handboll, IFK - Drott. Vi orkade inte se den på arenan. Ångrade mig nästan lite när vi fick reda på att Peter Jihde skulle vara där... Men jag har ju sett honom på Idol för någon helg sen, så :)
Förlust igen då för IFK.. inte bra det här. För mycket slarv. Det gillas icke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0