ElfteDecember

Äntligen fredag..
Efter lite tjat på min kära faster Åsa så fick jag klippa mig idag och färga min utväxt :) Dock så tvingade hon på mig ljusa slingor i håret. Hon ska alltid få som hon vill.. :) Det blev bra ändå och jag ser nu ut som mamma, ungefär, typ. Sedan åkte jag hem och myste framför tvn med en bror som sov i soffan hela kvällen och lilla Chanel som låg hos oss också. Resten av familjen var i Gbg för något är fel med Gucci :/ De vet inte vad det är, så hon kommer få stanna där över helgen..
Iallafall, underbart att Erik vann! Helt rätt. Var ganska så rädd att det skulle bli en skräll till, men det slapp vi :)

Imorgon blir det julkonsert med Sonja, Shirley, Sanna och Måns på Arenan med släkt och vänner :) Ska bli mycket kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0