TjugosjätteApril

Och nu har ännu en helg gått föbi.
Fredagen var lugn. Slutade egentligen kl 09, men vi satt över lite med projektet i ca en timme och sedan var vi klara. Så otroligt skönt! Resterande del av fredagen var lugn, vilket innebar mkt tv-tittande.
Lördagen däremot blev lite mer livad! Åkte in till stan och mötte Madde & Matilda för att först och främst se Alcazar. Dem kunde man ju inte bara missa! Ruskigt bra framträde :)
På bilden kan man ju lätt se vilken låt de framför! eller så är det bara jag älskar låten och har studerat dansen lite väl mkt...



Efter Alcazar, så började shoppingen (nej, jag ställde mig inte i kön till signeringen bland alla småbarn, även om jag kanske ville. Är lite kändisgalen av mig, för er som inte visste det...) Iallafall, så strosa vi runt bland butikerna och allt folk. Efter inte så lång stund, så kände vi att vi var klara i centrum, så jag och Matilda drog vidare till Elins Esplanad och shoppade loss där en stund. Hittade en kjol och en klänning på H&M och en jenasdräkt på Cubus. Efter shoppingen bad våra fötter att få åka hem. Kunde fan inte gå tillslut. Vi drog till donken, för jag var i stort behov av mat, eftersom när vi åt på Gräddhyllan tog jag lasagne och den var inte god, ingen tyckte det. Donken sviker en aldrig!
Sedan åkte vi hem till Matilda och höll på att somna efter flera timmars shopping, men efter en stund så drog vi och hämtade Madde och sedan for vi vidare hem till mig, där förfesten ägde rum. Innan vi satte igång, så tog jag och Matilda oss ett fotbad, vilket behövdes för våra stackars fötter! Sedan satte vi igång och drog sedan in till stan. Drog in till Voda där vi träffade David och hans vänner. Efter ett tag så skulle vi ställa oss i kön in till Husaren, men kön var så lång, så vi dissa husaren och stack hem. Gjorde inte så mkt, hade haft en mycket bra dag med mina flickor =)
Idag vaknade jag upp hos David och har bara tagit det lugnt.


Fotmask!

Klänningen från H&M

God dryck

Nu sitter jag här hemma och läser bloggar, kikar på Sex and the City och äter Phishfood! Gottgottgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0