FjärdeApril

Ett tag sedan jag skrev här.. Det har inte hänt så speciellt mycket. skola och sånt som vanligt. Dock har jag äntligen hittat min balklänning och studentklänning! =) vilket är väldigt skönt. Hittade balklänningen i Gbg och är superfin. Dock så behövs den sys in en aning.
Idag var vi nere i Gbg igen för att byta min balklänning till en mindre som de hade tagit hem ifrån London. Sedan satt vi och åt en god lunch på Avalon Hotel i vårvärmen. Superhärligt! =) Sedan blev det lite shopping.
När vi skulle hoppa på tåget i Skövde imorse, så stod det väldigt mycket poliser och militärer vid perrongen. Vi fick reda på att det var en kändis som skulle komma, nämligen kungen ;) Ja, man behöver ju inte stå och vakta slottet för att få se en skymt av kungen, eller hur David? =) Kungen hoppade av i militärkläder där vi skulle hoppa på. Dock så kunde man inte se honom så bra, även om vi stod 3-4 m ifrån, eftersom han täcktes av militärer.. Men men, nu har jag sett kungen i Skövde. Inte dåligt! Sedan fick vi ju även samma plats som kungen hade suttit på ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

cooolt.....

2009-04-05 @ 20:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0