Tisdag

Denna tisdag har varit en helt vanlig tisdag. Skola med historia och psykologi och de var väldigt slappa båda två. Sedan begav man sig hem för att göra sig iordning inför dansen. Vi var bara 5 st idag och vi brukar vara 8 st. hm, låter inte som så stor skillnad, men man märker av att det fattas många ändå på något sätt. Våran grupp blir bara mindre och mindre ju mer avancerade vi blir efter varje termin och jag hänger fortfarande kvar. Helt otroligt..
Åh, i fredags kom ju David hem och det är så himla skönt att ha honom här hemma. Så i helgen har jag spenderat all min tid hos honom och vi gjorde i stort sett ingenting alls, vilket var skönt och avslappnande på ett sätt. Nu är det skolan och träningar som står i vägen för att jag ska få träffa min man, så tid finns ju inte lika mycket som förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0