Onsdagen

Nu denna onsdagskväll sitter jag här i mitt rum och har huvudvärk. Det händer inte så ofta att jag får det. Det går väl över inom kort. Ont i magen har jag fått också. Jag tror att det beror på att jag har ätit för mycket glass. Kan inte rå för det, glass är underbart gott! Tjockisjessie då.. Jaja, hyffsad dag har det varit iallafall. Roligast på hela dagen har ju lätt varit på Socialkunskapen. Vi har fått i uppgift att vi ska intervjua varann inom olika områden som vi själva har valt och frågorna måste vara på ett speciellt sätt osv som vi har lärt oss på Socialkunskapen. Ja, herregud.. Vi satte oss på rådhuscafét och intervjua och det gick faktiskt bra, även om det blev lite flum hit och dit. Lätt bäst var Victorias lilla tabbe ;) Så söt!


Victoria klantar sig medans hon intervjuar mig :D

Kommentarer
Postat av: victoria

mihihi :D

2008-09-24 @ 22:35:30
URL: http://torii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0