Onsdag - 3 september..

Det börjar närma sig.. det börjar dra ihop sig till något man har väntar på i 24 dagar, men samtidigt går tiden så otroligt sakta. Man måste helt enkelt ha något för sig, så man inte blir rastlös. För tillslut är det endast klockan man kollar på.
Så, idag har det varit en seeeg dag i skolan. Fast friskvårdsmassagen som jag går är riktigt kul, känns som jag har valt helt rätt kurs! Samtidigt är det väldigt skönt att kunna slappna av från alla andra teoretiska lektioner. Så, är ni ömma någonstans eller har träningsvärk osv, kom till mig, så ska jag ge er det ni behöver ;) Hehu.
Efter skolan hade jag bestämt mig för att kika på lite på stan och som vanligt, iallafall på den sista tiden, så försvinner det mesta i plånboken.. ajajaj. Men jag ser det som tröstshopping, eftersom man har saknat och tyckt synd om sig själv den senaste månaden. Iallafall, imorgon är det Göteborg som står på schemat och vi ska besöka massa tråksaker, som t.ex. Världskulturmuseet. Det är väl bättre än en seg dag i skolan.

2 dagar kvar..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0