Måndagen

Dagen i sig har varit relativt slapp. Började som sagt kl 11.00 idag med filosofi. sedan var det massage och alternativ medicin. Inga jobbiga lektioner idag alltså. När man väl var hemma vid 16, så var det bara att börja plugga. Labbrapport och sedan plugg inför svenskaprovet som är på fredag. Tycker inte om svenskan. För mycket fakta. Bara att gilla läget.
Sedan fick jag mig en liten överaskning, Farmor och Filippa kom på besök :) Har inte sett sötungen sedan hon insjukna, men nu mår hon bra och hon är som vanligt, pigg och glad. Dock måste hon ta medicin varje dag i ett halvår nu. Man kan verkligen inte sluta le när man ser henne och hur hon försöker forma ord :)

Hm, jag har kommit på att jag kräver väldigt mycket. Jag vill så mycket. Men saker är ivägen hela tiden. Skolan tar upp mycket tid, men även andra saker tar upp tid. Så, tid är vad jag vill ha. Mer tid som inte finns. Det skulle kunna finnas, men vissa har helt taget fullt upp. Jag kan egentligen inte begära mer tid än det jag får. Jag får en hel del, jag kan bara inte se det själv. Eller så vill jag inte inse det. Det är jobbigt. Saknad är jobbigt.

Kommentarer
Postat av: elinamanda

jag saknar dig. det är jobbigt. men vi ses iaf på lördag en liten stund ? :) love you <3

2008-09-30 @ 18:59:05
URL: http://elinamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0