TrettioförstaOktober

Nu börjar lovet lida mot sitt slut och mycket har hänt detta lov. Plugg ska vi inte tala om.. det vet ju alla hur det kan ha gått. Men är det lov, så måste man leva ut lite. Så, på detta lov har jag fyllt hela 18 år! Som man har väntat.. Så nu kan jag vara med i alla samtal om utgång med flickorna :) Sedan finns det ju massa mer möjligheter nu när man är 18. I present fick jag lite smått och gott. Pengar som aldrig är fel, ett par efterlängtade skor, kläder, smycken osv :) Från älsklingsDavid fick jag choklad, rosor, ett massa fint halsband och en nallebjörn som heter Henry :) Denna nallebjörn är lite speciell, för om man lägger honom i micron i 2 min, så håller han sig varm i ca 2 h och luktar lavendel dessutom! massa mysigt! Då kan man krama Henry när man saknar älsklingen extra mycket. Henry kommer att vara sönderkramad nästa år..
Iallafall, så var det en bra dag :) På onsdagen åkte jag och David in till Tingeling för att klippa oss. Jag tror inte att David gillar att vara där alla kvinnor samlas. Det blir kanske lite för mycket ;) Efter lite shopping och mat, åkte jag hem och gjorde mig iordning för kvällen. Jag, Matilda & Madde skulle ut på årets första studentfest och min första (riktiga) utgång! Det var superkul! Det måste göras om! Bilder har ni nog redan sett. Jag fick ganska mycket beröm för min "utklädnad", vilket var kul!
Så igår och idag har man bara tagit det lugnt hemma hos David och inte gjort alls mycket. Så skönt när man bara myser och tänker bort allt som är jobbigt och låter allt vara för en stund. Men snart måste man ta sig i kragen och börja plugga. Jag får hålla ut i två veckor till, för sedan bär det av till USA! Ska bli så skönt att komma ifrån detta dystra väder..

Henry Warmheart!


Halloween-tema!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0