Tolfteoktober

Helgen har varit super. Får tacka älskligen som förgyllde den och hjälpte mig med allt! Päronen har varit borta i Paris och då blev jag kvinnan i huset. Jobbigare än vad man tror. Speciellt om man har två hundar också.. men allt blir så mycket bättre när man har David hos sig. Det känns tryggt.
Vi har hunnit med ganska mycket i helgen. Jag snabb-shoppande lite innan Davids match och sedan agerade jag fotograf under hela matchen. Hade fått i uppgift av herrn att ta lite snygga pics ;) vinst med 7-2 blev det och David var massa duktig!
Sedan blev det matlagning och massa film med onyttigheter som tillbehör. Det tycker vi om.
Nu börjar en ny vecka och har så mycket i skolan just nu. Känner på mig att jag kommer att vara slutkörd dagen innan höstlovet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0