TjugosjätteOktober

Min första dag på lovet innebar inte sovmorgon, utan i lördagsmorgon så åkte bilen kl 07 mot linköping och Davids kommande hem under nästa år. Han ska alltså göra lumpen där uppe, om ingen visste det..
Usch, det var läskigt att gå runt bland militärer. Dom bara skriker och låter så bestämda hela tiden. Det var väldigt fräscht och fint där uppe förövrigt. Logementen var väl mindre trevliga med smala våningssängar och smala metallskåp. Tur att David ska få ett logement som är helt nytt och som ingen har sovit i :) Vi fick gå på olika föreläsningar om vad som kommer att hända under året, och jag kan säga att det var inte helt enkelt för mig att sitta och lyssna på allt de skulle göra och tänka på hur mycket tid jag kommer att mista med honom.. Det var bara att bita ihop. Men men, det känns bra att ha varit där uppe och kollat hur han kommer att leva under år 09.
Sedan på kvällen träffade jag flickorna som skulle fira mig lite smått :) Vi åt på den nya restaurangen där Pasta Grappa låg förut, en grekisk restaurang. Mycket trevligt! Sedan gick vi på High School Musical 3, eftersom alla vi ääälskar ju sådana filmer! tja, förutom Marthina förstås som sucka sig igenom hela filmen ;) Senare i veckan fortsätter troligen firandet :)
Idag har jag och David bara tagit det lugnt och ätit Ben & Jerry glass med kakdeg i, mums! Sedan bar det av till Elin som fyllt 17 år på kalas. Trevligt trevligt!
Den kommande veckan känns ganska så fullsmockad. körning imorgon och kanske lite plugg? sedan födelsedag, utgång (!) , lite mera plugg och säkert något mer som jag inte kommer på just nu.

Hetaste kängorna ever
Dem ser mycket större ut i verkligheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0