TjugoandraOktober

Jag tycker inte om denna veckan. Inte denna skolveckan. Nu har man ju tagit sig igenom hälften och gjort två prov - Natur och friskvårdsmassage. De gick väl hyfsat, antar jag. Så, nu har jag bara ett prov kvar som är på fredag och det är psykologi. Det kommer bli mindre kul. Jag tycker inte om psykologi. Blä. Vill att det ska bli fredagkväll, så att man kan slappna av i älsklingens famn. Sedan är det ju höstlov! vilket innebär.. plugg. Men man ska väl försöka ha lite kul iallafall. Fyller ääääntligen år på tisdag, som man har väntat! Sedan blir det kanske utgång och lite annat skoj :)

Nej, nu ska jag nog stänga av datorn och sova, iallafall försöka. Det kommer nog inte gå. Eftersom jag alltid somnar och sover i 2h efter skolan och nu är jag inte alls trött, typiskt mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0