åttonde oktober

Slapp dag, men ändå inte. Hade bara en lektion idag, vilket var friskvårdsmassage. Skönt att få en halvkroppsmassage och sedan åka hem igen! Vilket jag inte gjorde, utan stannade kvar och fixade lite med projektarbetet med marthina och madde. Efter många om och men var vi klara med det vi skulle göra. Jo, kanske ska ta och berätta vad vi har för arbete för de som inte vet. Vi ska nämligen åka till Jokkmokk! Så idag har vi bokat biljetter upp vecka 51 och ska bo där i knappt en vecka :) Mycket spännande! Vad vi ska göra är att kika lite hur dagsläget är och hur turismen är där uppe och dess natur som troligtvis är lite annorlundare än våran här nere. Nog om Jokkmokk..
Nu ska jag försöka nöta in lite historia om antiken. Det är inte det lättaste att nöta in historisk information i mitt huvud. Det vill inte fastna. Jag tycker inte om historia.



Ganska så lång resa.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad tyckte du om Jokkmokk? :)

2011-12-10 @ 22:22:24
URL: http://porvoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0